0 item(s)

You have no items in your shopping cart.

Contoh: Asam Pedas atau Damya Hanna.

Product was successfully added to your shopping cart.

HEROKU ANAK EMAK

Be the first to review this product

Quick Overview

Dhanial Syakim dibesarkan dengan penuh kasih sayang. Muka tampan dan segak namun disebabkan lelaki itu ‘anak emak’ Qistina jadi tidak berselera.

Regular Price: RM 26.00

Special Price RM 22.10

Availability: In stock

Details

Dhanial Syakim dibesarkan dengan penuh kasih sayang. Muka tampan dan segak namun disebabkan lelaki itu ‘anak emak’ Qistina jadi tidak berselera. “Oh, tidak! Rambut pun masih mama sikatkan! Dah besar panjang macam tu masih dihantar ke kampus? Eii… geli-geleman aku!” ~ QISTINA RAISYA

Perbuatan Qistina mengurat Dhanial tanpa segan silu di kampus menjadi tanda tanya. Dia jadi rimas bila ada orang mengganggunya. Sudahnya, takdir mengikat mereka di dalam satu ikatan perkahwinan yang sah namun tanpa rela.
“Hoi! Kau ni kenapa asyik nak ganggu aku aje hah? Siap bawa sepanduk, ‘I LOVE YOU’ keliling kampus?” ~ DHANIAL SYAKIM

Ibarat retak menanti belah apabila terlalu banyak campur tangan. Qistina dan Dhanial melancarkan perang hingga kemalangan besar menimpa Dhanial! Apalagi makin membukit kemarahan Puan Rita terhadap menantunya itu.
“Dari awal lagi hati aku dah kata yang kau memang tak layak untuk jadi menantu aku. Berambus kau, perempuan tak guna!” ~ PUAN RITA

Ketika Dhanial masih terlantar di hospital, Qistina dihalau pergi buat selamanya. Mampukah rumah tangga mereka kembali bersatu?

Product Tags

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.

  1. Be the first to review this product

Write Your Own Review

Only registered users can write reviews. Please, log in or register

Dapatkan Promosi Terkini

Jom jenguk kami!
Kumpulan Media Karangkraf, 

Lot 1, Jalan Renggam 15/5,
Off Persiaran Selangor,
Seksyen 15, 40200 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.

+603 5101 7480

info.mall@karangkraf.com

Whatsapp Kami

Tiada perbankan online? Jangan risau! Whatsapp kami untuk pembelian secara mudah!

Isnin - Jumaat

9.00pg - 5.00ptg

019-229 7227

Copyright Kumpulan Media Karangkraf. All Right Reserved.